Re: Jesus! Ruler of the universe

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ How Near Armageddon Forum ]

Posted by Elijah on May 23, 2012 at 06:20:00:

In Reply to: Jesus! Ruler of the universe posted by Susanne baker on May 11, 2012 at 07:19:53:

Nou is die Here verklaar, "Geen huiskneg kan twee here dien nie." As ons wil, dan is God en Mammon te dien, sal dit vir ons nutteloos wees. "Want wat sal dit baat as 'n mens die hele wêreld win en aan sy siel skade ly?" Hierdie wêreld en die volgende twee vyande. Die een dring daarop aan owerspel en korrupsie, gierigheid en bedrog, die ander neem afskeid van hierdie dinge. Ons kan dus nie, die vriende van die twee, en betaam dit ons afstand doen van die een, om seker te maak van die ander. Kom ons reken dat dit beter is om te haat wat die dinge wat teenwoordig is, aangesien dit beuselagtig, en verbygaande en verganklike, en diegene lief te hê [wat kom,] as wat goed is en onverganklik. Want as ons doen die wil van Christus, sal ons rus vind, andersins, niks sal ons red van die ewige straf, as ons ongehoorsaam is aan Sy gebooie.

God seën jou Me Baker, ek bid dat die bogenoemde Skrif kom die liefde van my en ek opreg dankie vir die tyd geneem het om te deel in Engels, as mnr. Smit gedeel jy het 'n wonderlike werk

Follow Ups:



Post a Followup

Name    : 
E-Mail  : 
Subject : 
Comments:


[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ How Near Armageddon Forum ]