"CURCH" VS. VOLK

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ How Near Armageddon Forum ]

Posted by chris vermeulen on July 29, 2013 at 21:15:15:

Beste dr Janson /& ander –

"Church" Vs. VOLK!!

WAAROM VOLHARD DIE ELOHIM /WOORD MET “(MY /FISIEKE!!) VOLK” – MAAR HNA (& DIE ‘CHURCH’) BLY HAMMER OP “MY (GEESTELIKE) CHURCH”

“How Near Armageddon” (HNA) is werklik ‘n merkwaardige studie … en ek glo vas Dr. het ‘n “ervaring” gehad –

- “however” – eeue se misleiding en dwaal-vestings = deur die “ingesluiptes” (Gal. 2:4 ; Jud. 1:4) /alias : die “geheime krag” (2Ths. 2:7) – het helaas ongelukkig in HNA … ook ingesluip!

Dit geld dan veral ook die term, die “church” …

“Church” is een van die talle verdoemend-misleidende “ballistiese” /aldan baäl-istiese terme/begrippe wat onder =Die (FISIEKE) Volk se geloofstrukture inge…-sluip het …!!!

- - “ballisties” … : want met hierdie hele “church”-sage en –universele (dwaal-)kultuur >is die “koegel deur de church”~!!* … en is die “Skrif aan die muur” vir fatale misleiding en dwaling binne Die (FISIEKE) Volk!

Wys my asseblief die “Bybel”(?* =‘ballisties’!*) waarin die term, “(‘GEESTELIKE’) CHURCH” / “kerk” /“circe” in voorkom …~!?* Asseblief …

Nou hierdie kritieke kwessie /strydvraag /kwelpunt en strikput word grootliks verdoesel in die “Engelse”-wêreld /-kultuur =omdat “(My fisieke) VOLK” vertaal word met, “(My spiritual) PEOPLE /children” …

Nou “people”, of “mense”, kon ook nog aanvaarbaar gewees het –AS … die “circe” die eksakte grondbetekenis van “MENS” in sy volle betekenis en konsekwensie gehuldig het – naamlik : =

 “mens” = “awdawm” >H119, 120 =>>> “BLANKE” … alias = ‘n “WiT Mens” / “HAAR Saad” (Gen. 3:15) … - “to show blood in the face” / = “eerste(‘awlef’) blosende(dawm)” … : =

Eze 34:31 En julle is my skape, [= FISIEKE JisraEL]
die skape van my weide;

JULLE IS MENSE, [= ‘AWDAWM’-miete~!!!*** /= Blankes]

Ek is julle God, spreek die Here HERE.

MAAR DIE VERDOEMENDE (HOERRR-)”CHRUCH”-LEUEN, WAARVAN DIE (FISIEKE /WARE) VOLK!!! /JISRAEL-WESTE VANDAG DIE SLAGOFFER IS – IS DAT =

- = DIÉ HOER-DRAAK ALLES WAT OP 2 BENE ASEMHAAL …: “my people” / “my church” / “my children” … gaan staan en maak het …~!*/???***

“Gaan UIT haar [die HOER-circe] UIT My [FISIEKE] Volk”!!!* … NIÉ, “My geestelike church” nié~!*

“My [FISIEKE!!] Volk [- NIÉ geestelike church nié!*] –
gaan ten gronde weens ‘n gebrek aan kennis van Toorah /-Waarheid …”~!!!

Hoekom moet My FISIEKE JisraEL/WiT “christen’-Weste UIT!* die “SiC”-like HOER-chruch padgee!*??* (onder meer omdat -) … : =

2Pe 2:15 Hulle het die regte pad [ = Die WEG /= Torah, Tanahk]
verlaat en verdwaal, [= Deut. 13:5 ; Ps. 119:105, 160; Hand. 18:24-26 –ens…]

EN DIE WEG GEVOLG VAN BÍLEAM,
[= verBAS-TEEring >Numeri 25!! /= demoNE-krasie~!!!* /… versoening, “mense(?*)”-regte /-‘gelykheid’ … ‘vrede-vrede’, ‘liefde’ … ‘vryheid’ …??* = BA(B)BEL-LUSME …~!* = Gen. 6:12; 11 ; Judas :11 ; Opnb. 2:14 –ens…]

wat die loon van ongeregtigheid [= verBAS-TEEring] liefgehad het …

Eze 44:7 Omdat julle uitlanders ingebring het, [= tututiete, boesakiete …!*]

onbesnedenes van hart en onbesnedenes van vlees, om in my heiligdom [= ‘APART/HEID’!!!*] te wees,

om dit, my huis,[= van Jakob /FISIEKE JisraEL /WiT Weste!!!*]

te ontheilig; toe julle my brood, vet en bloed gebring, en hulle my verbond [= TOORAH!!*] verbreek het by al julle gruwels.

SHAWLAM

http://www.onsensitiewewoord.co.za/
Joh. 7:49 : Maar hierdie skare wat die TORAH nie ken nie, is VERVLOEK!
[= ook Lk 16:31; 2Tm 4:3; 2Ths 2:3, 10; 2Pt 2:15]

• Private military operatives hired to 'work' the Boston marathon with black backpacks
Learn more: http://www.naturalnews.com/#ixzz2To64OlE5

Follow Ups:



Post a Followup

Name    : 
E-Mail  : 
Subject : 
Comments:


[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ How Near Armageddon Forum ]